Rezervirajte termin za izradu dokumenata putem mobilne aplikacije ili podnesite zahtjev online

Predstavljena usluga rezerviranja termina za upravne poslove putem mobilne aplikacije koja će biti u funkciji od ponedjeljka 24. listopada

FOTO: PU zagrebačka

Danas, 21. listopada s početkom u 12 sati u prostorijama Policijske uprave zagrebačke u Ulici Matice hrvatske održana je konferencija za medije tijekom koje je predstavljena usluga rezerviranja reda broja čekanja putem mobilne aplikacije i rezervacije termina za upravne poslove Policijske uprave zagrebačke.
 
Voditeljica Službe za izvještajnu analitiku i odnose s javnošću Policijske uprave zagrebačke Marija Goatti uvodno je objasnila kako je cilj Policijske uprave zagrebačke da bude pristupačna građanima, a što je slučaj i kada govorimo o upravnim poslovima.
 
„U posljednje četiri godine približili smo se građanima te od tada na četiri lokacije u gradu Zagrebu građani mogu rješavati upravne poslove i na taj način poštujemo njihovo vrijeme. S tim ciljem uveden je i sustava e-Redomata koji na ulazu u prostore upravnih poslova omogućuje građanima izdavanje brojeva za pojedinu uslugu. Prateći potrebe građana, a s ciljem bolje funkcionalnosti i bolje dostupnosti građanima upravo je i uvedena usluga rezerviranja reda broja čekanja putem mobilne aplikacije i rezervacije termina za upravne poslove“, navela je voditeljica Goatti.
 
„Od ponedjeljka, 24. listopada navedena usluga počinje biti aktivna za dio upravnih poslova koji građani obavljaju u Petrinjskoj 30. Mogućnost rezerviranja reda broja čekanja putem mobilne aplikacije e-Redomat sustava građani će moći koristiti za poslovne procese podnošenja zahtjeva za osobnu iskaznicu i za putovnicu, izdavanja izrađenih osobnih iskaznica i putovnica te za reguliranje prebivališta te na taj način izbjeći čekanje u redovima na šalterima“, izjavila je Gordana Burić, voditeljica Službe za upravne poslove u Policijskoj upravi zagrebačkoj.
 
Detaljnije o samom načinu korištenja usluge pojasnio je Denis Kušnjačić, voditelj Odjela za razvoj aplikacija u Službi za informatiku MUP-a, koji je objasnio kako pristupiti aplikaciji. „Korištenje aplikacije je iznimno jednostavno. Upisivanjem riječi redomat.mup.hr ili e-Redomat u bilo koju web tražilicu na zaslonu se otvara opcija REDOMAT.MUP.HR. Ulaskom u aplikaciju kroz samo tri koraka na vrlo jednostavan i brz način građani mogu rezervirati termin koji im najbolje odgovara. Nakon odabira lokacije i rezervacije rednog broja, građani u aplikaciji odabiru uslugu, datum i termin, a što mogu učiniti za prvi sljedeći radni dan odnosno prvi slobodan termin. Molimo građane da poštuju pravilo jedna punoljetna osoba – jedan broj te da u slučaju spriječenosti dolaska, otkažu svoj termin kroz aplikaciju.“
 
Na kraju je Voditelj naveo da u policijskim upravama u kojima se ova usluga već primjenjuje, aplikaciju na dnevnoj razini zasad koristi oko 4000 građana, a u rujnu ju je koristilo njih oko 62.000 te su i korisnici aplikacije odnosno građani i zaposlenici iskazali zadovoljstvo uslugom.  
 
Podsjećamo građane na mogućnost korištenje e-Usluge MUP-a RH putem sustava e-Građani, ne trebate čekati u redovima na šalterima, podnesite zahtjev online! 

Sve informacije građani mogu dobiti na poveznici - e-Usluge MUP-a RH.

 

Stranica