T I S K O V N A – 18. siječnja 2010. za 11. do 17. siječnja
PN S POGINULIM OSOBAMA – u tri nesreće poginule su tri osobe i to jedan vozač osobnog automobila i dva pješaka. U siječnju su poginule četiri osobe, kao i cijelom siječnju 2009.Tijekom 2010. ukupno su poginule četiri osobe i to dva vozača i dva pješaka
PN S POGINULIM OSOBAMA – u tri nesreće poginule su tri osobe i to jedan vozač osobnog automobila i dva pješaka.
U siječnju su poginule četiri osobe, kao i cijelom siječnju 2009. Tijekom 2010. ukupno su poginule četiri osobe i to dva vozača i dva pješaka.
STRADAVANJE PJEŠAKA u 2009. godini
Poginuo je 21 pješak, odnosno 4 pješaka ili 16 posto manje u odnosu na 2008. Ozlijeđeno je 600 pješaka, što je 18 pješaka ili 2,91 posto manje u odnosu na 2008.
U listopadu i studenom nije bilo poginulih pješaka, a najviše ih je poginulo u veljači i to pet.
Poginulih pješaka starijih od 60 godina bilo je 17, što je 80,95 posto od ukupnog broja poginulih pješaka.
Od 21 poginulog pješaka za nesreću su bila odgovorna četvorica ili jedna petina.
Najmlađi poginuli pješak bila je djevojka u dobi od 18 godina. Poginula je u Jastrebarskom na Strossmayerovom trgu, gdje je na nju dok se nalazila na nogostupu naletio osobni automobil.
Najstariji poginuli pješak imao je 87 godina. Ozlijeđen je na pješačkom prijelazu na Brezovičkoj cesti u Zagrebu u udaru osobnog automobila, a preminuo je dan nakon nesreće u bolnici.
Na pješačkom prijelazu poginulo je 8 pješaka, što je 38,10 posto od ukupno 21 poginulog pješaka.
Najčešći uzroci prometnih nesreća u kojima sudjeluju pješaci su:
- pješaci ne koriste pješačke prijelaze
- kolnik prelaze na crveno svjetlo na semaforu
- neprilagođena brzina kretanja vozila.
Jasno je da će nam nadzor kretanja pješaka, kao i nadzor poštuju li vozači prednost pješaka, biti jedan od prioriteta.
Pozivamo pješake da kolnik prelaze isključivo po obilježenom pješačkom prijelazu, a vozače da poštuju važeće propise te osobito da brzinu kretanja prilagode uvjetima u prometu na cesti.
U siječnju su poginule četiri osobe, kao i cijelom siječnju 2009. Tijekom 2010. ukupno su poginule četiri osobe i to dva vozača i dva pješaka.
STRADAVANJE PJEŠAKA u 2009. godini
Poginuo je 21 pješak, odnosno 4 pješaka ili 16 posto manje u odnosu na 2008. Ozlijeđeno je 600 pješaka, što je 18 pješaka ili 2,91 posto manje u odnosu na 2008.
U listopadu i studenom nije bilo poginulih pješaka, a najviše ih je poginulo u veljači i to pet.
Poginulih pješaka starijih od 60 godina bilo je 17, što je 80,95 posto od ukupnog broja poginulih pješaka.
Od 21 poginulog pješaka za nesreću su bila odgovorna četvorica ili jedna petina.
Najmlađi poginuli pješak bila je djevojka u dobi od 18 godina. Poginula je u Jastrebarskom na Strossmayerovom trgu, gdje je na nju dok se nalazila na nogostupu naletio osobni automobil.
Najstariji poginuli pješak imao je 87 godina. Ozlijeđen je na pješačkom prijelazu na Brezovičkoj cesti u Zagrebu u udaru osobnog automobila, a preminuo je dan nakon nesreće u bolnici.
Na pješačkom prijelazu poginulo je 8 pješaka, što je 38,10 posto od ukupno 21 poginulog pješaka.
Najčešći uzroci prometnih nesreća u kojima sudjeluju pješaci su:
- pješaci ne koriste pješačke prijelaze
- kolnik prelaze na crveno svjetlo na semaforu
- neprilagođena brzina kretanja vozila.
Jasno je da će nam nadzor kretanja pješaka, kao i nadzor poštuju li vozači prednost pješaka, biti jedan od prioriteta.
Pozivamo pješake da kolnik prelaze isključivo po obilježenom pješačkom prijelazu, a vozače da poštuju važeće propise te osobito da brzinu kretanja prilagode uvjetima u prometu na cesti.