Održana konferencija povodom obavljanja upravnih poslova na adresi Remetinečki gaj

  • Slika /PU_ZG/slike/PUZ/2023/travanj/KONFERENCIJA REMETINEČKI GAJ/foto 1 konferencija.jpg
  • Slika
  • Slika
  • Slika

Radni procesi odvijaju se nesmetano, u funkciji je 8 šaltera, samo si otežavaju oni koji dolaze u 3 sata ujutro

FOTO: PU zagrebačka
 
Danas, 18. travnja 2023. godine s početkom u 10 sati u prostorijama Policijske uprave zagrebačke u Ulici Matice hrvatska održana je konferencija za medije tijekom koje je objašnjen način obavljanja upravnih poslova koji se odnose na kretanje, boravak i rad stranaca te poslovi izdavanja biometrijskih iskaznica na adresi Remetinečki gaj.
 
S obzirom na medijski interes, kao i netočne podatke o radnom vremenu, nepotrebnom višesatnom ranijem dolasku na predmetnu adresu te navodnoj raspodjeli određenih brojeva nakon kojih zaposlenici više nisu dostupni građanima, voditeljica Službe za izvještajnu analitiku i odnose s javnošću Policijske uprave zagrebačke Marija Goatti uvodno je objasnila kako je cilj Policijske uprave zagrebačke biti pristupačnijom građanima, a što je slučaj i kada govorimo o upravnim poslovima.
 
Policijska uprava zagrebačka je prilagodila radno vrijeme zahtjevima građana te dolazak građana nekoliko sati prije početka radnog vremena nije potreban niti poželjan, s obzirom na to da nakon određenog vremena dolazi do normalne dinamike rada i realizacije statusa po koji su građani došli na adresu Remetinečki gaj. Netočno je da se podijeli 150 brojeva i da se s trenutkom formalnog završetka radnog dana „stavi ključ u bravu“. Brojevi su dostupni cijelog dana, a radno vrijeme je prilagodljivo odnosno radi se i zaprimaju se stranke do onog trenutka dok ih ima“. Već nekoliko sati nakon početka rada, situacija je sasvim drugačija, odnosno, uspostavlja se normalan i prihvatljiv ritam zaprimanja stranaka, čemu svjedoče i fotografije snimljene tri dana za redom na navedenoj adresi od 10 do 13 sati“.
 
S obzirom na složenost poslovnih procesa i upravnih radnji koje se provode, nadležna Služba odradi veliki broj zahtjeva za koje je potrebna osobna prisutnost stranaca i određeno vremensko trajanje samog poslovnog procesa te je načelnik Sektora za strance i međunarodnu zaštitu Ministarstva unutarnjih poslova Dario Dudas naglasio: „Uzimajući u obzir očekivano povećanje zahtjeva, Ministarstvo unutarnjih poslova je pravovremeno, tijekom jeseni 2022. godine, započelo s pripremama te su ujedno održane konzultacije s predstavnicima poslodavaca i Hrvatske gospodarske komore koji su tada upoznati sa zakonskim, propisanim rokovima, uvjetima i procesima izdavanja radne dozvole. Od jeseni je započelo i kadrovsko jačanje i opremanje policijskih uprava i postaja kako bismo bili što spremniji za povećani broj izdavanja dozvola za boravak i rad. U 2023. do 31.ožujka izdano je ukupno 38 046 dozvola za boravak i rad, što je povećanje od 57% u odnosu na isto razdoblje lani. U suradnji s ostalim nadležnim institucijama, ministarstvo poduzima sve što je potrebno kako bi postupak bio još učinkovitiji i kako bismo olakšali poslodavcima, građanima i zaposlenicima sve radnje koje se moraju provesti za svaku stranku pojedinačno.“
 
Policijska uprava zagrebačka osluškuje potrebe građana kako bi bila maksimalno dostupna i učinkovita te kako bi zaprimljeni zahtjevi stranaka, bez obzira na njihov broj, bili obrađeni taj dan.
 
„Svaki zahtjev građana koji zaprimimo, tijekom istog dana riješimo u što je moguće kraćem vremenu i neovisno o tome koliko je sati, dok ćemo u skorije vrijeme na adresi Remetinečki gaj uvesti i uslugu rezerviranja rednog broja čekanja putem mobilne aplikacije i rezervacije termina za upravne poslove, odnosno tzv. e- Redomat“ , izjavila je Mladenka Barišić, načelnica Sektora za imigraciju, državljanstvo i upravne poslove Policijske uprave zagrebačke.
 
Načelnica Sektora Mladenka Barišić istaknula je kako zbog ranojutarnjeg, nepotrebnog pritiska koji se stvara prije radnog vremena, službene osobe građanima podijele brojeve radi lakšeg snalaženja, odnosno praćenja reda čekanja. Nakon rješavanja tih jutarnjih zahtjeva, uspostavlja se normalan i prihvatljiv ritam zaprimanja stranaka stoga dalje tijekom dana više nema potrebe za podjelom brojeva, a radno se vrijeme zaposlenika prilagođava potrebama građana.
 
Policijska uprava zagrebačka će nastaviti ulagati napore u smislu interne reorganizacije rada te poduzimati razne mjere kako bi zaposlenici bili još efikasniji u rješavanju zahtjeva i pristupačniji našim građanima .
 
Za više informacija o obavljanju upravnih poslova na adresi Remetinečki gaj, pročitajte našu vijest:  U sljedećim danima omogućit će se usluga rezervacija termina za zaprimanje i preuzimanje iskaznica stranaca i usluga eRedomat, te će se ovisno o potrebi prilagođavati i radno vrijeme .
 

Stranica