- Objavljeno: 05.10.2022.
Ponuda za servis i popravak agregata u objektima PU zagrebačke
REPUBLIKA HRVATSKA
MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA
POLICIJSKA UPRAVA ZAGREBAČKA
PONUDA ZA
SERVIS I POPRAVAK AGREGATA
U OBJEKTIMA PU ZAGREBAČKE
POLICIJSKA UPRAVA ZAGREBAČKA
PONUDA ZA
SERVIS I POPRAVAK AGREGATA
U OBJEKTIMA PU ZAGREBAČKE
Zagreb, listopad 2022. godine
OPĆENITO:
Naručitelj će osigurati pristup za vozila i zaposlenike koji će obavljati navedene usluge.
Svi radovi moraju odgovarati važećim europskim propisima.
Tijekom obavljanja gore navedenih radova obratiti pozornost da se ne ošteti druga oprema, uređaji i slično.
Naručitelj će nakon prihvaćanja ponude od odabranog ponuditelja zatražiti popis zaposlenika: ime prezime, OIB i vozila (reg. oznaka) koji će obavljati predmetne radove.
Izvođač je obavezan kod obavljanja radova iz predmeta nabave provoditi mjere zakona Zaštite na radu.
Rok završetka radova: servisiranje agregata navedenim adresama iz troškovnika je 20 radnih dana od datuma dostave narudžbenice.
Ukoliko će se u dogovoru sa naručiteljem radovi obavljati u dane vikenda neće se dodatno povećavati cijena usluge.
Opis i oznaka grupa ili dijelova predmeta nabave, ako je dopušten takav način nuđenja:
Nije dopušteno nuđenje po grupama, ponuda mora biti kompletna.
Uvjeti sposobnosti gospodarskih subjekata i potrebiti prilozi ponudi:
- Preslika izvatka iz poslovnog, sudskog, strukovnog ili trgovačkog registra, ili drugog odgovarajućeg registra, iz koje je vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti u okviru koje je i predmet nabave, odnosno ovjerenu izjavu ili odgovarajuću potvrdu kojom dokazuje da nije pokrenut stečajni postupak, da se ne nalazi u postupku likvidacije odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti ili da je nije već obustavio.
- Ovjerenu Izjavu ponuditelja da će tijekom izvođenja radova biti angažirani zaposlenici koji su u redovnom radnom odnosu, te da se za iste redovno uplaćuju davanja propisana zakonom Republike Hrvatske
- Dokument iz kojeg je vidljivo da je tvrtka ovlaštena za servisiranje agregata.
Način izračuna cijena za predmet nabave:
Cijena ponude izražava se za cjelokupnu grupu predmeta nabave, kako je to naznačeno u troškovniku.
Jedinična cijena u troškovniku upisuje se bez PDV-a , a u stupac „UKUPNO“ upisuje se jedinična cijena pomnožena sa iskazanom količinom.
Svi troškovi rada, te ostali troškovi koji su potrebni da se realizira pojedina stavka troškovnika, a sukladno posebnim pravilima struke koji vrijede za ovakvu vrstu usluge, te eventualni popusti moraju biti ugrađeni u jediničnu cijenu bez PDV-a.
Za vrijeme trajanja narudžbe cijena ponude je nepromjenjiva.
Vrijednost pokazatelja sposobnosti ponuditelja:
Ponuditelj je sposoban ako je priložio sve tražene dokaze iz ove ponudbene dokumentacije, u izvorniku ili preslici.
Ponude koje ne sadrže svu potrebnu dokumentaciju iz ovih uputa smatrat će se nepotpunim i neće se uzimati u daljnji postupak razmatranja.
Dio ponude koji ponuditelj namjerava ustupiti podizvoditeljima / podisporučiteljima, te podatke o podizvoditeljima / podisporučiteljima kojima će ponuditelj ustupiti dio ponude:
Nije dozvoljeno izvođenje radova od strane podizvoditelja.
Podaci koji se odnose na oblik, način izrade, sadržaj i način dostave ponuda:
Ponuda mora biti izrađena prema uvjetima naznačenim u ponudbenoj dokumentaciji, u papirnatom obliku, napisana neizbrisivom tintom. Na troškovniku i obrascu ponude koji su sastavni dio, potrebno je popuniti sve tražene podatke predmeta nabave.
Tekst koji se unosi u ponudbenu dokumentaciju ne smije se brisati, a u slučaju ispravljanja teksta od strane ponuditelja, pogrešni tekst se mora precrtati, upisati ispravni tekst i ispravak ovjeriti pečatom i potpisom osobe koja će potpisati ponudu.
Ponuda se predaje u izvorniku, a uz OBRAZAC PONUDE prilažu se dokazi o sposobnosti sukladno uvjetima navedenim u ovoj ponudbenoj dokumentaciji, te Izjave ponuditelja o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta.
Način dostave ponuda:
Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici s nazivom i adresom Naručitelja, nazivom i adresom Ponuditelja i naznakom: NE OTVARAJ – „Ponuda za servis i popravak agregata“.
Ponuditelj može predati samo jednu ponudu, poštom preporučeno ili neposredno naručitelju.
Dopustivost dostave ponuda elektroničkim putem:
Nije primjenjivo.
Podaci o dopustivosti alternativnih ponuda:
Alternativne ponude nisu dopuštene.
Valuta ili valute u kojima cijena ponude mora biti izražena:
Cijene u ponudi moraju biti izražene u kunama.
Rok, način i uvjeti plaćanja:
Plaćanje će se izvršiti u skladu s pravilima financijskog poslovanja korisnika Državnog proračuna po izvršenju usluge, u roku koji navede Ponuditelj, ali ne kraće od 30 dana od dana ispostavljenog računa.
Rok valjanosti ponude:
Rok valjanosti ponude mora biti naveden u ponudi, ali ne kraći od trajanja narudžbe.
Kriterij odabira ponude: najniža cijena ili ekonomski najpovoljnija ponuda s navođenjem kriterija koji će se primijeniti:Najniža cijena.
Jezik ili jezici na kojima se izrađuje ponuda ili dio ponude:
Ponuda mora biti izrađena na hrvatskom jeziku.
Datum, vrijeme i mjesto dostave ponuda:
Najkasnije do : 14.10.2022.
Vrijeme: 14:00 sati
Mjesto dostave ponuda: SEKTOR PRAVNIH, FINANCIJSKIH I TEHNIČKIH POSLOVA, Petrinjska 30, Zagreb, soba 307.
Ponude koje ne stignu na naznačenu adresu, odnosno mjesto otvaranja do zadanog termina neće se razmatrati.
Mjesto otvaranja ponuda: Petrinjska 30, Zagreb
Ponude se ne otvaraju javno.
Otvorene ponude ostaju kod naručitelja i ne vraćaju se ponuditelju.
Naziv i sjedište naručitelja, broj telefona, broj telefaksa, internetska adresa te adresa elektronske pošte:
Policijska uprava zagrebačka, Zagreb, Ulica Matice hrvatske 4, MB:3281418
Telefon: 01/3656-643
Faks: 01/3656-632
E.mail: vvlaovic@mup.hr
Osobe ili služba zadužena za komunikaciju s ponuditeljima:
Služba materijalno-financijskih poslova, Zagreb, Nehajska 7
- Dejan Leko, mob. 099/3260-562